2018. március 24., szombat

Aktuális kedvencek – (rock)COVER

Sziasztok!

Egy teljesen új ötlettel rukkolok elő, ilyennel még nem találkoztatok a blogon. Remélem tetszeni fog nektek, és sikere lesz, mert még van pár ötlet a tarsolyomban ezzel kapcsolatban. 

Néhány dolog a cikkről!

A cím eléggé beszédes, hogy miről is van szó, de szeretném picit részletezni a dolgokat. Különböző témákban fogok hozni dalokat, ételeket, olvasmányokat vagy bármi más dolgot, ami iránt rajongok éppen. Ezek lényegében ajánlások, hiszen egytől egyig mind a kedvencem, és nem tudnék választani közülük. 

Mostani alkalommal rock feldolgozásokat hoztam. 

Lássuk miket szedtem össze!
∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Our Last Night

Már nem is emlékszem, hogy mikor találkoztam velük először. Valaki ajánlotta, vagy csak kidobta a YouTube, de ez már nem is számít, mert az a lényeg, hogy egymásra találtunk. Egyből beleszerettem az énekes hangjába, nagyon tetszik az a stílus, amik képviselnek, és nem utolsó sorban jól is néznek ki. A feldolgozások mellett vannak saját számaik is, de azokat nem ismerem, és nem is hallgattam őket, szóval nem tudok véleményt mondani róla. A feldolgozások viszont fenomenálisak! Amikor jó kis pörgős, rock/metál dalokká varázsolják a pop számokat azt hívják tehetségnek. Ötletes, hogy két énekes van, és az egyikük hardcore elemekkel színezi, úgy hogy nem esnek túlzásba. Áradozhatok még róluk rengeteget, de inkább hallgassátok saját fületekkel.


I Preavil

A facebook-on jött velem szembe ez a dal, és nagyon megtetszett. Önmagában nem szeretem Taylor Swift-et, sem a számait, de ezek után úgy látszik, csak stílust kellene váltania, mert így... eszméletlen. Sajnos a bandát nem ismerem, így nem tudom, hogy milyen dalaik vannak, vagy van-e más jó feldolgozásuk, de ezt az egyet mindenféleképpen ajánlom. Szerintem kicsit erősebb, mint egy sima rock szám, de még mindig elfogadható szint számomra.


Bad Wolves

Szintén egy olyan bandáról van szó, akiket nem ismerek. Ezt az egy dalt ajánlásként kaptam egy kedves barátomtól, és milyen jól tette, hogy elküldte. A feldolgozás nekem jobban tetszik, mint az eredeti. Tele van energiával, és nagyon megindító a refrén. Az eredeti banda – The Cranberries – énekesnőjének halála miatt dolgozták fel ezt a dalt. Ez nagyon szomorú, de a dal jó lett!


Autumn King

Imádom Ricky Martint. Iszonyat jó számai vannak, így egyértelmű, hogy egy feldolgozás is iszonyan jó lehet. Kivételek vannak, de ez jó lett. Jó a stílus, az énekesnek őrületen jó hangja van, motiváló, pezsdítő, csak úgy, mint az eredeti. Magának a bandának, úgy tudom, ez az egyedüli feldolgozása, és sajnálom, hogy nincs több, mert igazán hallgatnék még tőlük hasonló szerzeményeket.


Fame on Fire

Ezt a bandát a mai napig nem is ismertem, de szerettem volna még egyet a bejegyzésben, így segítséget kértem a keresésben. Egy nagyon energikus, és tehetséges együttest ismerhettem meg. Az énekesnek szintén nagyon jó hangja van, és a csatornájukra elég sok feldolgozást készítettek, szóval lehet válogatni közöttük. Megéri!


∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Remélem tetszett nektek ez a jellegű cikk, ha igen mindenféleképpen pipáljatok, hogy tudjam. Nektek van kedvenc feldolgozásotok? Küldjétek el nekem kommentben vagy e-mailben, és írjátok meg nekem, miért szeretitek. Ha összegyűlik egy újabb cikkre való, publikálok egy olvasó kedvence – cover cikket is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése